آخرین بروزرسانی محصولات : 1395/11/22                          تعداد محصولات : 35

شما می توانید روی محصول مورد نظر کلیک نمایید تا به قسمت مشخصات آن در این صفحه هدایت شوید.

***ژل لاغری زنجبیل و جلبک دریایی والنسی ******ضد آفتاب کرم پودری کامان سوییس ******روغن آرگان آگرادو ******کرم ضد آفتاب پوست چرب (بی رنگ) Avene ******صابون جوان کننده روغن شترمرغ والنسی ******دستگاه سفیدکننده دندان وایت لایت به همراه ژل مخصوص ******سفیدکننده و براق کننده دندان luma smile ******ادکلن زنانه لالیک امتیس ******پکیج 18عددی عطرهای 15میل اسمارت ******ادکلن جیبی 50میل بولگاری اومنیا ******ادکلن جیبی 50میل اکوا بولگاری مردانه ******عطر جیبی اسمارت ورساچه مشکی زنانه ******ادکلن جیبی 50میل دیور میس چری طرح آیفون ******مرجع کامل ماسک های صورت برای تمام پوست ها (شرح ماسک ها، نحوه استفاده) ******نرم افزار تغذیه تکمیلی شیرخواران ******بندانداز دستی اسلیک اورجینال ******دستگاه اپیلیدی موزن دوکاره براون مدل XC-1088 ******سوهان برقی ناخن scholl برای پولیش و برق انداختن ناخن ******گوش پاک کن برقی واکس وک ******سشوار مسافرتی تاشو با قدرت 1000وات Nova مدل NV-811 ******رفع و درمان ترک پا ******درمان شوره سر به روش کاملا طبیعی ******به روش کاملا طبیعی از شر کک و مک خلاص شوید ******پک درمان قطعی ریزش مو ******پک کامل رفع و از بین برنده وز مو ******پد ضد عرق زیر بغل 12عددی underarm shield ******صابون عصاره مالت ******صابون سبوس برنج ******صابون سیاه ******صابون گوگرد 10درصد ******پک رفع چین و چروک صورت ******کیت رنگ مو آموس وان در انواع رنگ ******ادوپرفیوم زنانه 50میل فلاور بمب ******شامپوی دوقلو مخصوص مبل و فرش ******شامپوی ماشین دوقلوی نانو به روش اسپری ***


ژل لاغری زنجبیل و جلبک دریایی والنسی



قیمت: 18,000 تومان
ژل لاغری جلبک دریایی والنسی حاوی هیدروکلوئیدهای استخراجی از جلبک دریایی و دیگر گیاهان دریایی و عصاره زنجبیل دارای فرمول جدید F.D.A اروپا می باشد. جلبک دریایی باعث باز گرداندن رطوبت لازم پوست ، تنظیم و تثبیت لایه چربی مناسب پوست شده و ترمیم کننده و از بین برنده چین و چروک گردیده و همچنین ایجاد درخشندگی و طراوت بیشتر و خرد کردن توده های چربی در زیر پوست می گردد.از ایجاد سلولیتها( سلولیت به معنی تجمع بد شکل چربی‌هایی در زیر پوست به خصوص در خانمها که در سوخت و ساز آنها اختلال به وجود آمده‌است) در بدن جلوگیری می کند. شماره مجوز بهداشتی :137629312517843
طریقه مصرف : پانزده دقیقه قبل از ورزش مقدار کافی از ژل را روی نواحی سلولیتی مورد نظر بمالید و به حالـــت چرخشی با حرکات سریع و متناوب ماساژ دهید تا کاملا جذب شود،سپس ورزش کنید. تذکر :این محصول بدون عوارض می باشد ولی در صورت داشتن بیماری خاص مانند بیماری پوستی مصرف نگردد.\\\" \\\" برخی از امکانات و قابلیتها:
# حاوی جلبک دریایی و دیگر گیاهان دریایی
# حاوی عصاره زنجبیل
# مرطوب کننده پوست
# تنظیم و تثبیت لایه چربی
# ترمیم کننده و از بین برنده چین و چروک به خاطر چاقی
# جلوگیری از ایجاد سلولیت های بدن
# با تاییدیه F.D.A اروپا
# شماره مجوز بهداشتی :100241012030


قیمت: 60,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



ضد آفتاب کرم پودری کامان سوییس



قیمت: 18,000 تومان

کرم ضد آفتاب کرم پودری کامان COME’ON محصول کشور سویس با بالاترین استاندارد +SPF و +++PA پوست شما را بطور کامل پوشش می دهد. این کرم ضدآفتاب نه تنها با وجود مواد موثر گیاهی از آسیب رسانی اشعه آفتاب به پوست جلوگیری می کند، بلکه همزمان پوست شما را تغذیه کرده و از آن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. این ضد آفتاب حاوی کرم پودر مایع هست که با پوشش دهی عالی باعث یک دست و صاف شدن پوست صورت می شود و عیوب اعم از لک، جوش، جای جوش، چین و چروک و خال را کاملا می پوشاند.

اشعه UVA آفتاب عمیقا در پوست نفوذ کرده و باعث تضعیف بافت پوست شده و در طولانی مدت منجر به بروز سرطان پوست می گردد. استاندارد +++PA در واقع میزان حفاظت ضدآفتاب را در برابر UAV را افزایش می دهد. کرم ضد آفتاب کامان با دارا بودن استاندارد +++PA بالاترین میزان محفاظت از پوست شما در برابر UVA آفتاب می باشد.

اشعه UVB آفتاب در سطح پوست نفوذ کرده و باعث ایجاد آفتاب سوختگی و لک می شود. استاندارد +SPF تعیین کننده میزان محافظت از پوست در برابر UVB آفتاب تضمین می کند. قبل از قرار گرفتن در برابر آفتاب بطور کامل صورت خود را با استفاده از کرم ضدآفتاب کامان پوشش دهید.

این ضد آفتاب کرم پودری، در سه رنگ می باشد:

1- ضد آفتاب به رنگ روشن: با پوشش دهی عالی مناسب برای پوست های روشن یا افرادی که ترجیح می دهند پوستی روشن داشته باشند.

2- ضدآفتاب به رنگ طبیعی پوست: با پوشش دهی عالی پوست مناسب برای افرادی که میخواهند پوست به رنگ طبیعی داشته باشند.

3- ضدآفتاب به رنگ برنزه: با پوشش دهی عالی پوست مناسب برای افرادی که میخواهند پوست برنزه و درخشان داشته باشند.

مجوز بهداشتی 1123934760980277



قیمت: 44,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



روغن آرگان آگرادو



قیمت: 18,000 تومان

روغن آرگان با نام طلای مایع شهرت یافته است، که این مایع با ارزش از دانه ی روغن آرگان ،که تنها در کشور مراکش است ،به وجود آمده است .

روغن آرگان دارای مواد مغذی بسیار مفید از جمله اسیدهای چرب و ویتامین E و A است. امروزه محققان روغن ارگان را برای استفاده پوست و مو بسیار حائز اهمیت می دانند، حتی بازیگران مشهور دنیا بعد از گریم از روغن آرگان برای جوان ماندن استفاده می کنند.

روغن آرگان معمولا برای مرطوب سازی، آبرسانی، نرم کنندگی و ترمیم پوست مصرف می شود، شرکت تولید کننده لوازم بهداشتی آگرادو اسپانیا با بهره گیری از جدیدترین متد دنیا به تولید روغن آرگان برای پوست و مو کرده است . این روغن به راحتی می تواند در سطح پوست جذب شود و بدون اینکه بر روی بدن چربی به جا بگذارد پوست ابرسانی کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و باعث جوان شدن پوست می شود. روغن ارگان اگرادو شامل ویتامین E  و مواد مغذی می باشد. همچنین به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی از ویتامین A پوست را به خوبی تغذیه می کند. آثار پیری را که بر روی پوست نمایان گردیده است بهبود می بخشد. اگزما،جوش و جای زخم را ترمیم می کند. پوست را مرطوب می کند و الاستیته پوست را افزایش می دهد در این محصول هیچگونه کلسترولی وجود ندارد.

فواید آرگان برای پوست صورت:

می توان از روغن ارگان بصورت یک مرطوب کننده و آبرسانی کل پوست استفاده کرد و آن را بجای لوسیون یا کرم پوست استفاده کرد. روغن آرگان باعث درمان چین و چروک، جلوگیری از افتادگی پوست و پیری زودرس استفاده می شود.

فواید آرگان برای مو:

از روغن آرگان برای نرم کردن و تقویت غنی مو استفاده کرد. روغن آرگان غنی از انواع ویتامین های مورد نیاز برای مو می باشد. این روغن باعث تقویت موهای ریز شده و موها را پرپشت می کند.
 

فواید آرگان برای پوست بدن:

در خانمهاى باردار می توان از این روغن براى پیشگیرى از ترک و چروک شکم استفاده کرد. این روغن برای درمان ترک پا، شکم، دست بسیار مقوی می باشد و همچنین باعث نرم و ابریشمی شدن پوست بدن می شود. روغن ارگان یکی از بهترین روغنها برای دستها هست خصوصا اگر پوست دستها و ناخنها مستعد پوسته پوسته شدن و شیار دار شدن هستند .

خلاصه ایی از خواص روغن آرگان آگرادو :

_ مرطوب کننده فوق العاده قوی

_ ابرسانی پوست

_ مناسب برای از بین بردن شکنندگی ناخن

_ ترمیم کننده پوست

_ از بین بردن ترک های شکم

_ درمان و جلوگیری از چین و چروک

_ جلوگیری از پیری زودرس

_ آنتی اکسیدان فوق العاده قوی برای مقابله با رادیکال های آزاد مانند آلودگی هوا و…

_ 300 میل

_ دارای مجوز بهداشتی: 8257175792594056

طریقه مصرف:

پوست صورت و بدن: روزانه می توانید یک الی دو مرتبه بر روی پوست تمیز استفاده کنید و بعد از 2 الی 3 ساعت پوست را شستشو دهید.

مو: روزی یک مرتبه بر روی پوست سر تمیز و خشک مورد استفاده قرار گیرد. 5 دقیقه آرام ماساژ بدید سپس بعد از 2 ساعت بشورید.



قیمت: 39,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



کرم ضد آفتاب پوست چرب (بی رنگ) Avene



قیمت: 18,000 تومان

ضد آفتاب های اون(Avene) حداکثر محافظت پوست در مقابل UVA و UVB را تامین می کند. محصولات ضد آفتاب اون، با ترکیب منحصر به فرد از مجموعه Sensitive Protection که در نتیجه تحقیقات گروه Pierre Fabre به دست آمده، حفاظت از پوست شما را در مقابل اشعه UV کاملا تضمین می کند. این ترکیبات عبارتند از:

– یک کمپلکس محافظ در برابر طیف وسیع نور، ثابت و موثر برای مدت طولانی
– re-Tocopheryl پیش ساز ویتامین (E آنتی اکسیدان قوی) برای محافظت سلول ها دربرابر رادیکال های آزاد
– آب چشمه اون التیام بخش و ضد التهاب
– کاملا ضد آب و فاقد پارابن



سری محصولات درمانی اون جهت محافظت در برابر اشعه های UVA و UVB نور خورشید به علت دارا بودن ترکیبات فعالی که در نتیجه تحقیقات گروه Pierre Fabre به دست آمده اند، سلامت پوست شما را در طیف گسترده ای تامین می کند. این ضدآفتاب فاقد رنگ(بی رنگ)  حاوی فیلتر های شیمیایی، ارگانیک و مینرال اعم از Octocrylene , Parsol , Tinosorb S , Tinosorb M و Tio2 می باشد.


– کمپلکس حفاظتی 100% معدنی، ثابت و موثر برای مدت طولانی
– Pre-Tocopheryl (پیش ساز ویتامین E و آنتی اکسیدان قوی) برای محافظت سلول ها در برابر رادیکال های آزاد
– التیام بخش و ضد التهاب به علت وجود آب چشمه اون.
– کاملا ضد آب

دارای مجوز بهداشتی 8257175792594056



قیمت: 58,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



صابون جوان کننده روغن شترمرغ والنسی

قیمت: 18,000 تومان



صابون روغن شتر مرغ والنسی حاوی روغن شتر مرغ ، روغن عسل و نارگیل ، عصاره جو و AHA(آنتی هیدروکـسی اسید) و ویتامین E میباشد.

این صابون حاوی ترکیبات ضد باکتری است.به رفع مشکلات پوستی نظیر کک و مک و جوشهای سر سیاه کمک میکند.باعث از بین رفتن بوی نامطبوع و تیرگی پوست می شود.AHA موجود در صابون کمک میکند لایه فوقانی و مرده پوست برداشته شده وباعث رشد یک لایه صاف و یکرنگ از پوست جدید می شود.

AHA باعث بهبودی نسبی خطوط و چروکهای ظریف می شود این صابون ترمیم کننده پوست می باشد.بعلت وجود AHA امکان سوزش و خارش ملایم پوست را خواهید داشت که طبیعی است.

طریقه مصرف :
ابتدا صورت را با آب ولرم مرطوب نمایید و به مدت 1 دقیقه کف صابون را روی صورت و 3 دقیقه روی بدن ماساژ داده سپس با آب ولرم شستشو داده و با یک حوله نرم خشک نمایید .بعلت وجود AHA همزمان با مصرف صابون و دو هفته بعد از قطع صابون از ضد آفتاب متوسط استفاده کنید.

برخی از امکانات و قابلیتها:
# حاوی روغن شتر مرغ
# حاوی عسل و نارگیل
# حاوی عصاره جو
# حاوی ویتامین E
# ضد باکتری
# ضد کک و مک
# ضد جوش
# جوان کننده و شاداب کننده
# شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87


قیمت: 20,500 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت به همراه ژل مخصوص


قیمت: 18,500 تومان
دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت، پلاکهای دندان را از بین می برد و کوچکترین آسیبی به دندانها نمی رساند.
دندانها در زیبایی چهره شما تاثیر بسزایی دارند. داشتن لبخندی زیبا با دندانهای براق و درخشان حق شماست. ما با معرفی دستگاه سفید کننده دندان white light دندانهای زیباتری را به شما هدیه می دهیم.

دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت به همراه ژل مخصوص

دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت به همراه ژل مخصوص



ویژگیهای سفید کننده دندان white light اصل:
1- پک کامل سفید کننده دندان وایت لایت اصل شامل:
  2 عدد تیوپ ژل سفید کننده دندان
  چراغ سفید کننده و سر لرزشی
  قالبهای پیشرفته دندان
  دفترچه راهنما همراه با نکاتی درباره زیبایی دندانها
  دو عدد باطری می باشد.
2- شما با استفاده از جرم گیر دندان وایت لایت علاوه بر جرمگیری جذب فلوراید را در دندانها افزایش داده و مقاومت مینای دندان خود را بالا می برید.

3- شما با بکار بردن سفید کننده نوری دندان بسیار راحت و تنها ظرف 10 دقیقه استفاده در روز دندانهای خود را براق و درخشان می کنید.
وسیله سفید کننده دندان وایت لایت کاملا تست شده و بی ضرر می باشد.


دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت به همراه ژل مخصوص


طرز استفاده: ابتدا ژل سفید کننده دندان را روی دندانها قرار می دهیم و سپس از چراغ سفید کننده برای از بین بردن جرمها استفاده می کنیم.

پس از چند بار استفاده و رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده از دستگاه را کمتر کنید.
این محصول فقط به رنگ آبی در بازار موجود می باشد.
برند این محصول: WhiteLight می باشد.


قیمت: 18,500 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



سفیدکننده و براق کننده دندان لوما اسمایل luma smile


قیمت: 18,000 تومان
با دستگاه پولیش دندان luma smile می توانید در کمترین زمان ممکن دندان های سفید و براق داشته باشید.
جرم دندان علاوه بر زشتی و تصویر بد به مرور باعث پوسیدگی دندان نیز می شود. روش های مختلفی برای جرم گیری دندان وجود دارد از قبیل جرم گیری با دستگاه دندانپزشکی، استفاده از پودرهای جرم گیری، خمیردندان های سفید کننده و... اما دستگاه پولیش دندان لوما اسمایل یک وسیله مناسب برای از بین بردن جرم دندان است.
 
ویژگی های دستگاه سفید کننده و پولیش دندان لوما:
- دارای موتور چرخشی است که در سر آن پرداخت کننده قرار می گیرد (همراه این دستگاه 5 عدد پرداخت کننده یدک وجود دارد)
- دستگاه با 2 عدد باتری قلمی معمولی کار می کند
- دارای چراغ روشن کننده برای دید بهتر درون دهان

دستگاه پولیش دندان لوما luma smile

شیوه کار با دستگاه:
ابتدا باتری را درون دستگاه قرار می دهید و سپس کمی خمیر دندان روی سر پرداخت کننده می ریزید.
با فشار دادن دکمه دستگاه  روی هر دندان عملیات سفید کنندگی و پولیش دندان را انجام می دهید.

این محصول فقط به رنگ آبی می باشد.
برند این محصول: Luma smile می باشد.



قیمت: 18,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



ادکلن زنانه لالیک امتیس


قیمت: 55,000 تومان

عطر زنانه ی لالیک آمیتیس در سال 2007 توسط ناتالی لارسون طراحی و به بازار عرضه گشت . نت بارز این محصول ، آمیزه ای از عصاره ی شاتوت و کشمش می باشد که باعث طراحی رایحه ای قوی و غنی گشته است . رنگ ارغوانی و طراحی های برجسته ی شاخه های درخت شاه توت بر روی بطری آن و رایحه ی داخل این محصول ، در هارمونی بسیار منظمی واقع شده اند که هر دو تداعی گر درخت و میوه شاه توت میباشند . رایحه ی خنک و شیترینش که ترکیبی از میوه ها و گل های عطری هستند ، در دسته ی رایحه ی گل ها و میوه ها میتوان طبقه بندی نمود . در نت ابتدایی این محصول دلنشین میتوان به حضور شاه توت و در نت میانی اش فلفل ، رز ، گل یلانگ و گل صد تومانی بنفش و در نت اصلی و پایه ای این محصول نیز حضور عناصری همچون چوب صندل سفید ، مشک و وانیل به چشم میخورند .
از این محصول میتوان خاطره ی خوشی در کل ایام سال ایجاد کرد و به سبب نت بویایی این محصول میتوان آن را به سنین 30 تا 40 سال پیشنهاد داشت
.




قیمت: 55,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



پکیج ۱۸ عددی عطرهای ۱۵ میل اسمارت


قیمت: 90,000 تومان
طیف وسیع مجموعه عطرهای شرکت اسمارت با الهام از رایحه و طراحی عطرهای مارک و برتر دنیا تولید می شوند.
یک انتخاب عالی برای افرادی که دوست دارند بو و احساس خوبی داشته باشند اما نمی خواهند هزینه ی گزاف عطرهای گرانقیمت را پرداخت کنند .جایگزین بسیار خوب عطر مورد علاقه ی شما در یک قیمت بسیار بسیار ارزان تر !ایده آل برای استفاده ی شخصی و هدیه دادن به دوستان و آنهایی که عشق می ورزید.
عطرهای اسمارت کالکشن ۹۵ الی ۱۰۰ درصد مشابه عطرهای اصلی هستند.


با ماندگاری زیاد و کیفیت عالی
دارای هولوگرام و اصل. مردانه و زنانه


قیمت: 90,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



ادکلن جیبی ۵۰ میل بولگاری اومنیا


قیمت: 20,000 تومان
عطر زنانه امنیا کریستال محصول سال ۲۰۰۵ عطر و ادکلن بولگاری الهام گرفته از ذرات کریستال می باشد. لطیفی و دلپذیری رایحه ی آن به حدی است که هنگام بوییدن آن حس لمس گلبرگ های یک گل به شما دست می دهد. عطر Omnia Crystalline با ترکیبی از گل های جنگلی رایحه ای ملایم و شیرینی دارد که مناسب استفاده ی بانوان در فصل بهار است.

ترکیبات عطری (نت های عطر) عطر زنانه Bvlgari Omnia Crystalline for women  عبارتند از:
رایحه اولیه: گلابی - بامبو
رایحه میانی: نیلوفر آبی - سنا - چای
رایحه پایه: مشک - دانه بلوط - چوب گایاک



قیمت: 20,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



ادکلن جیبی ۵۰ میل اکوا بولگاری مردانه


قیمت: 20,000 تومان
ادکلن مردانه Bvlgari Aqva Amara for men (بولگاری آکوآ آمارا) که در سال ۲۰۱۴ توسط Jacques Cavallier خلق شد ، محصول بی نظیر دیگری از کمپانی بولگاری در کلکسیون آکوآ آن می باشد. این عطر جادویی ، لوکس و شگفت انگیز که از مشخصه های ممتازش رایحه ی خنک آن است به آب تلخ معروف بوده و سرشار از انرژی ، لطافت و جذابیت می باشد. این محصول توسط مدل معروفی به نام Jon Kortajarena در کنار ساحلی آفتابی تبلیغ شد. رایحه ی غالب آن بهار نارنج و آب بوده که از این رو می تواند بهترین انتخاب برای فصول گرم سال باشد.

نت های بویایی ادکلن مردانه Bvlgari Aqva Amara for men عبارتند از:
رایحه اولیه: ماندارین
رایحه میانی: بهار نارنج – آب
رایحه پایه: نعناع هندی – الیبانوم


قیمت: 20,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



عطر جیبی اسمارت ورساچه مشکی زنانه


قیمت: 8,000 تومان
ادکلن زنانه ورساچه مشکی رایحه‌ای کمیاب، حساس و مطبوع دارد. نت مرکزی ادکلن ترکیب مرموز و خنک گل یاسمن، شکوفه‌های پرتقال، گل صد تومانی و نارگیل است. نت بالای آن دارای فلفل، هل و زنجبیل بوده و با آکورد مشک، چوب صندل و عنبر به پایان می‌رسد. ورساچه مشکی در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد.

طیف وسیع مجموعه عطرهای شرکت اسمارت با الهام از رایحه و طراحی عطرهای مارک و برتر دنیا تولید می شوند.

یک انتخاب عالی برای افرادی که دوست دارند بو و احساس خوبی داشته باشند اما نمی خواهند هزینه گزاف عطرهای گرانقیمت را پرداخت کنند .

مجموعه عطرهای اسمارت رایحه عطرهای برند و معتبر دنیا از جمله  Issey Miyaki, Hugo Boss, Calvin Klein, Gucci, Nina Ricci, Eternity و بسیاری عطرهای مارک دیگر را شامل می شود.

ادکلنهای اسمارت کالکشن اصلی دقیقا رایحه ادکلنهای اصلی با همان مشخصات را دارا می باشند که از نظر هزینه بسیار با صرفه می باشند .

رایحه این ادکلنها دقیقا مانند ادکلنهای اصلی می باشد که ماندگاری بسیار بالایی دارند.

با توجه به ادکلنهای فیک یا درجه ۲ موجود در بازار که نسبت به ادکلنهای اصل مانگاری پایین تری دارند و در بعضی از موارد رایحه ها با نسخه اصلی تفاوت دارند این نوع ادکلنهای اسمارت با قیمت میانگین یک پنجم ادکلن اصل دارای مانگاری بسیار بالا و اسانس ۱۰۰% اصلی برندها می باشد که کاملا با صرفه می باشند .

توجه داشته باشید تنها ادکلنهایی از مارک اسمارت اصل می باشد که داری هولوگرام شرکت اسمارت کالکشن و بسته بندی سلفن دار باشد و مدل های مشابه دارای کیفیت پایین بسته بندی و رایحه تند الکل در آنها کاملا حس می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این ادکلنپرفیوم بودن تمامی مدل ها می باشد که رایحه مطلوب تری دارد.


قیمت: 8,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



ادکلن جیبی ۵۰ میل دیور میس چری طرح آیفون


قیمت: 20,000 تومان
عطر زنانه Miss Dior Cherie Dior for women (میس دیور چری ) که توسط Christine Nagel خلق شد ، دختری جوان و جذابی به نام میس دیور چری را معرفی می کند. این عطر که به دست Riley Keough و نوه ی بزرگ Elvis Presley تبلیغ شد، محصولی رمانتیک با ترکیبی غیر عادی از پاپ کرن است و نشان دهنده ی دختری جوان، احساساتی ، باهوش ، جذاب و شیک با پاپ کرنی در دست می باشد. رایحه ی شیرین و ملایم آن بیشتر حاصل گیلاس، توت فرنگی، کارامل، گل یاس، رز و آناناس موجود در ترکیباتش است .

نت های بویایی عطر زنانه Miss Dior Cherie Dior for women عبارتند از:
رایحه اولیه : ماندارین – آناناس – گیلاس – توت فرنگی
رایحه میانی : گل یاس – گل رز – بنفشه – کارامل – پاپ کرن
رایحه پایه : مشک – نعناع هندی – عنبر


قیمت: 20,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



مرجع کامل ماسک های صورت برای تمام پوست ها (شرح ماسک ها، نحوه استفاده)


قیمت: 3,300 تومان

پوست شما پیوسته در معرض عوامل گوناگون مانند گرما، رطوبت، آلودگی، خشکی و… قرار دارد که چگونگی قرار گرفتن در معرض این عوامل بر سلامتی تان تاثیرگذار است. متاسفانه برخی افراد احتیاط های افراطی جهت مراقبت از پوستشان و اطمینان از نرم و صاف بودن آن کسب می کنند درحالی که بهترین راه های محافظت از پوست را نمی دانند.

پوست قسمت بسیار مهمی از بدن است که ارگان های داخلی بدن را از ناهنجاری و آسیب عناصر خارجی محفوظ نگاه می دارد.

مراقبت از پوست خصلت مهم و تعیین کننده ای است که هر شخص باید به طور مستمر آن را رعایت کند که البته کار دشواری هم نیست.


شاید عجیب باشد که مجبور به پرداخت پول زیاد و سرمایه گذاری روی کرم های مخصوص صورت و … برای تامین سلامت پوست خود نیستید. راه های زیادی وجود دارد که به کمک آنها می توانید به سادگی و به طور طبیعی از پوستتان مراقبت کنید.


شما به میزان کمی نیازمند استفاده از محصولات زیبایی هستید، اما می توانید بدون ولخرجی و صرف هزینه بالا برای محصولات مراقبت از پوست آن را عملی کنید.


اگر بدانید چه باید بخورید و چه بخشی از عاداتتان را باید پرورش دهید به سادگی خواهید توانست بدون صرف هزینه زیاد از پوست خود مراقبت کنید.



ماسک ‌ها موادی هستند که به طور کلی جهت پاک سازی و رساندن رطوبت به پوست به کار می ‌روند.

حفظ سلامت پوست و داشتن پوست زیبا

در بازار برای انواع پوست‌ها(پوست خشک، چرب، حساس) ماسک‌ وجود دارد.
ماسک‌ هایی که برای پوست‌ های خشک و حساس استفاده می شوند نسبت به ماسک هایی که برای پوست‌ های چرب به کار می روند، دارای چربی بیشتر و لایه‌ بردارهای ضعیف ‌تری هستند.

پوستی زیبا با شش روش

نوع مرطوب‌ کننده‌ ها و لایه‌ بردارها در انواع ماسک ‌ها متفاوت است.
در این مرجع ۷۰ صفحه ای با انواع ماسک ها و نحوه تهیه انها اشنا می شوید که شامل مطالب زیر است:
از ماسک‌ها درست استفاده کنید
انواع ماسک برای شادابی و طراوت پوست
نکات مهم هنگام استفاده از ماسک ها
ماسک لیموترش: شادابی و طراوت پوست
ماسک خیار: رنگ چهره درخشان، براق و با لطافت (روشن شدن رنگ پوست)
ماسک خربزه: ضد خشکی و چروک پوست
ماسک هلو: ضد خستگی و چروک پوست
ماسک انگور: برای طراوت و ضد تیرگی رنگ پوست و ضد چروک
ماسک به دانه: ضد چروک پوست
ماسک جعفری: ضد چربی و از بین برنده دانه های سر سیاه
ماسک بابونه: از بین برنده دانه های سرسیاه و چربی اضافی پوست
ماسک هویج: برای شادابی پوست
ماسک لیمو ترش و سبزیجات: برای پاک کردن پوست
انواع بخور و اثرات آنها
مراحل بخور دهی
زمان لازم جهت بخار دهی
زیبایی و طراوت پوست دست با ماسکهای گیاهی
ماسک گیاهی برای درمان خشکی پوست
ماسک گیاهی برای درمان لکه های سفید پوست
ماسک گیاهی برای درمان لکه های سفید پوست
همه چیز در مورد پوست و انواع ماسکهای صورت
نکاتی در مورد سلامتی پوست
روغن زیتون برای زیبایی و سلامتی
ماسک صورت برای پوست خشک
ماسک پاک کننده برای جوش های سرسیاه
.
.
.
.
.

قیمت: 3,300 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



نرم افزار تغذیه تکمیلی شیرخواران


قیمت: 4,900 تومان

تغذیه تکمیلی یعنی افزایش تدریجی طیف وسیعی از مواد غذایی علاوه بر شیرمادر به برنامه غذایی شیرخوار به نحوی که او هم، به تدریج بتواند حدود یک سالگی از همان غذیی که بقیه افراد خانواده می‌خورند استفاده نماید.


از پایان شس ماهگی اکثر شیرخواران علاوه بر شیر مادر، نیازمند دریافت مقداری انرژی اضافی و برخی مواد غذایی و ریزمغذی‌ها هستند. به این دسته از مواد غذایی، غذای کمکی و به این نوع تغذیه، تغذیه تکمیلی می‌گویند. گرچه ممکن است شیرمادر به تنهایی برای تغذیه شیرخوار پس از شش ماهگی هم کافی باشد ولی به منظور آموزش صحیح و به موقع تغذیه، توصیه می‌شود که تغذیه تکمیلی برای همه شیرخواران در پایان شش ماهگی (پایان 180 روزگی) شروع شود. با توجه به توانایی‌‌های تغذیه‌ای شیرخوار، غذای کمکی در شروع باید بسیار ساده و نرم و از موادی تهیه شود که هضم آن آسان باشد.

این نرم افزار که توسط دکتر عادل حیدری نژاد دارای بورد تخصصی کودکان از دانشگاه تهران طراحی و برنامه نویسی شده است به شیوه ای جذاب و بسیار آسان شما را دراین زمینه هدایت می کند.



قیمت: 4,900 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



بندانداز دستی اسلیک slique اورجینال


قیمت: 16,000 تومان
بندانداز اسلیک دستی slique اورجینال، یک دستگاه همه کاره است که به راحتی و در عرض چند دقیقه آثار موهای زائد را محو می کند بدون نیاز به برق و باطری
برداشتن و از بین مورد موهای زائد صورت یکی از دغدغه های خانمهاست. دستگاه های زیادی به عنوان بند انداز وجود دارند مانند بند انداز برقی که به دلیل نیاز به برق و باتری همیشه و همه جا مورد استفاده نیستند.

بندانداز اسلیک دستی slique اورجینال

ویژگی های دستگاه بند انداز همه کاره اسلیک:
1- بسته بند انداز اسلیک شامل دستگاه بندانداز دستی اسلیک، 10 جفت گوی نخ آماده برای دستگاه و دفترچه کامل راهنما می باشد.

بندانداز اسلیک دستی slique اورجینال

2- شما کافی است که دو دسته دستگاه بند انداز دستی اسلیک را مانند گیره لباس باز و بسته کنید تا به راحتی موهای زائد را از بین ببرد.
3- شما می توانید دستگاه بندانداز اسلیک را برای موهای اضافی صورت، چانه، پیشانی، میان دو ابرو، بالای لب و... بکار ببرید.
4- بند انداز همه کاره اسلیک به قدری راحت و آسوده کار می کند که شما همه بنداندازهای برقی خود را کنار می گذارید.
5- با بند انداز slique دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه خود در آرایشگاه ها ندارید و خودتان به راحتی هنگام کارهای روزمره مانند تماشای تلوزیون می توانید این کار را انجام دهید.

با اسلیک از اصلاح موهای زائد لذت ببرید.
برند این محصول: Slique می باشد.


قیمت: 16,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



دستگاه اپیلیدی موزن دو کاره براون Brown مدل XC-1088


قیمت: 75,000 تومان
تنها یک بار از دستگاه اپیلیدی موزن دو کاره براون Brown استفاده کنید و تفاوت را احساس کنید. دستگاه اپیلیدی موزن دو کاره براون باعث کند شدن سرعت رویش مو می شود.
یکی از دغدغه های خانمها غیر از کار و مسائل زندگی رفع موهای زائد است و همیشه روشهای متعددی را برای نتیجه بهتر امتحان می کنند اما امتحان کردن روشهای متعدد ممکن است عواقب خوبی را در بر نداشته باشد.


http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/DSC_03u23.jpg

ویژگیهای دستگاه اپیلاتور براون مدل XC1088
دستگاه اپی لیدی براون Br0wn دارای یک سری مخصوص اپی لیدی و یک سری موزن یا شیور است.
موکن براون دارای دو سرعت کند و تند است که برای برداشتن موهای ظریف در قسمتهایی با پوست ظریف از سرعت کند و برای موهای ضخیم تر در قسمتهای ضخیم پوست از دور تند آن استفاده می شود.

http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/DSC_06325.jpg


سری اپیلیدی به خوبی موها را از ریشه بر میدارد و تا 4 هفته خبری از رویش مو نیست.
دستگاه اپیلیدی باعث کند شدن سرعت رویش مو می شود.

http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/DSC_03264.jpg

شما می توانید برای نقاطی از بدن که استفاده از سری اپیلاتور دردناک می باشد از سری شیور براون استفاده کنید که استفاده از آن کاملا بدون درد و سریع و راحت است.
به همراه دستگاه اپی لیدی براون یک کیف پارچه ای ظریف برای نگهداری از لوازم جانبی و همچنین یک برس کوچک برای تمیز کردن داخل شیور ارسال می شود.


دستگاه اپیلیدی براون یک هدیه بسیار شیک برای عزیزان شماست.
برند این محصول Brown میباشد.
رنگ محصول صورتی است. 



قیمت: 75,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



سوهان برقی ناخن scholl برای پولیش و برق انداختن ناخن


قیمت: 18,000 تومان
با تهیه سوهان برقی ناخن حرفه ای شول، با صرف کمترین هزینه و زمان، ناخن های زیبا داشته باشید.
داشتن ناخنهای زیبا و مرتب خواسته اکثر خانمهاست. مهم نیست ناخن شما بلند یا کوتاه باشد مهم مرتب بودن ناخنهای شماست.
خیلی از خانمها برای مرتب بودن ناخنهایشان وقت و هزینه زیادی را در آرایشگاهها صرف می کنند.
اما ما به شما توصیه میکنیم که با تهیه ست حرفه ای مانیکور شول، با صرف کمترین هزینه و زمان ناخن های مرتب و زیبا داشته باشید.

http://zarforosh.com/images/scholls2.jpg

ویژگیهای ست مانیکور شول
:

- سوهان ناخن شول دارای سه سر مختلف با کارایی متفاوت است.
- ست مانیکور حرفه ای دارای
- یک سر مخصوص سوهان زدن ناخن
- یک سر مخصوص پرداخت ناخن
- و یک سر مخصوص پولیش و برق انداختن ناخن می باشد.
- موتور این سوهان برقی ناخن دارای 2 حالت دور کم و دور زیاد می باشد.
- این سوهان حرفه ای ناخن بسیار کم مصرف بوده و فقط با یک عدد باتری قلمی معمولی کار می کند.


شما با داشتن این محصول سوهان های ناخن قدیمی را کنار می گذارید و در کمترین زمان ممکن می توانید ناخن های زیبا داشته باشید.
کافی است یک بار از این محصول برای آراستن ناخن ها استفاده کنید تا برای همیشه آنرا کنار خود داشته باشید.

http://zarforosh.com/images/scholls1.jpg



- سوهان ناخن حرفه ای Scholl را در سفر همراه خود داشته باشید پشیمان نمی شوید.
این محصول دارای برند Scholl می باشد.



قیمت: 18,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



گوش پاک کن برقی wax vac واکس وک


قیمت: 14,000 تومان
پاک کردن گوش یکی از مواردی است که به سلامت گوش کمک زیادی می کند.
استفاده از گوش پاک کن های قدیمی مواد زاید داخل گوش را به داخل گوش هدایت کرده و باعث انباشته شدن آنها می شود.
علاوه بر این گوش پاک کن های قدیمی بسیار خطرناک بوده و در صورت کمی بی دقتی به پرده گوش آسیب رسانده و گاهی اوقات موجب کر شدن گوش می شود.
ما به شما گوش پاک کن برقی واکس وگ را پیشنهاد می کنیم.

گوش پاک کن برقی واکس وک wax vac اصل



** ما فقط نمونه اصلی و اورجینال گوش پاک کن برقی Wax vac را با گارانتی شرکتی عرضه می کنیم ونمونه های فرعی را تایید نمی نماییم **
 

گوش پاک کن برقی واکس وک wax vac اصل
ویژگی های گوش پاک کن برقی waxvac:
1- گوش پاک کن wax vac اصل دارای یک موتور مکنده بسیار کم مصرف است که با 2 عدد باطری قلمی کار می کند و دارای مشخصات زیر است:

- چندین سری سیلیکنی بهداشتی برای اعضای خانواده
- دارای گیره جلوگیری کننده از رفتن دستگاه به داخل گوش و جلوگیری از آسیب زدن
- برس تمیز کننده مخصوص
- کارایی راحت و آسان و کاملا بی خطر برای همه اعضای خانواده

2- شما کافی است هنگامی که از حمام می آیید گوش پاک کن وکس وک را استفاده کنید تا تمامی مواد زائد و چربی های گوش خارج شده و شنوایی شما کامل شود.

3- شما می بایست وسایل و گوش پاک کن های قدیمی که باعث آسیب و کاهش شنوایی می شوند را کنار بگذارید و با گوش پاک کن waxvac اصل در کمترین زمان ممکن تمیزی را انجام دهید.

4- گوش پاک کن مکنده وکس وک دارای تاییدیه متخصصان آلمانی بوده و در همه جای دنیا استفاده می شود.

 توجه کنید که نمونه های غیراصلی گوش پاک کن واکس وک بهداشتی نبوده و ممکن است باعث ایجاد حساسیت و بیماری شوند.
پس برای کمی ارزانتر خریدن سلامتی خود را به خطر نیاندازید.

برند این محصول: Wax wac می باشد.


قیمت: 14,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



سشوار مسافرتی تاشو با قدرت 1000 وات NOVA مدل NV-811


قیمت: 19,000 تومان
سشوار مسافرتی تاشو با قدرت 1000 وات علاوه بر کم حجم و کوچک بودن، پر قدرت هم باشد. سشوار یکی از وسایلی است که همیشه در سفر مورد نیاز است. سشوارهای معمولی علاوه بر جاگیر بودن ممکن است هنگام حمل و نقل و قرار دادن در ساک و چمدان آسیب ببینند.

سشوار مسافرتی تاشو با قدرت 800 وات NOVA
ویژگی های این سشوار تاشو مسافرتی:
1- این سشوار مسافرتی پر قدرت دارای قدرت 1000 وات و بسیار کم حجم و سبک می باشد و دارای دسته تاشو است که به راحتی در یک کیف کوچک نیز جا می گیرد.
2- دکمه میزان قدرت و حرارت باد سشوار تاشو سفری روی دسته آن قرار دارد که توسط شما تنظیم می شود.
3- شما با داشتن این سشوار سفری دیگر در هنگام سفر نیاز نیست سشوارهای بزرگ و جاگیر خود را با خود ببرید.
4- شما این سشوار مسافرتی قوی را می توانید به عنوان هدیه به کسانی که همیشه در حال سفر هستند مانند دانشجویان، کارمندان و ... بدهید.

رنگ این محصول: صورتی کمرنگ است.

برند این محصول: NOVA است مدل NV-811 می باشد.
این محصول دارای گارانتی شرکتی می باشد.


قیمت: 19,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



رفع و درمان ترک پا


قیمت: 35,000 تومان
پک کامل درمان و رفع ترک پا -ضد خشکی پا و رطوبت رسان

اسکراپ پا وایت رز:
شماره پروانه بهداشتی ساخت : 56/14937 دارنده گواهینامه ISO 9001
یکی از نقاط بدن که در طول ماه نیاز زیادی به لایه‌ برداری و کرم‌های اسکراب دارد پوست پاشنه پا است. پوست این ناحیه گاهی به دلیل مراقبت نکردن دچار زبری و پوسته پوسته شدن می‌شود.
اسکراب پا­ وایت رز، پاک‌کننده‌ای فوق‌العاده جهت پاکسازی عمیق پوست پا از آلودگی­ها است. دانه­ های موجود در این اسکراب باعث تسهیل در جدا شدن سلولهای مرده از سطح پوست،شفاف­تر و درخشان­تر شدن آن می­شود.

این محصول به­ دلیل داشتن روغنجوجوبا که دارای خواص ضدالتهابی و همچنین ضدمیکروبی است به عنوان یک درمان برای ترک‌های پا به کار می­رود. این روغن می­تواند با افزایش رشد سلول‌های جدید و سالم‌تر، ترک و پوسته ­های پا را بهبود ببخشد.در واقع عناصر روان‌کننده‌ی آن از پوست در برابر عناصر خارجی که می­توانند منجر به خشکی و سایر آسیب‌ها شوند، محافظت می‌کنند و همراه با ویتامینE با مرطوب کردن پوست لطافت خاصی به آن می­ بخشد.

ویتامینE موجود در این اسکراب در تسریع روند نوسازی سلولها مؤثر بوده و بافت نگهدارنده پوست را تقویت می­ نماید.همچنین عصاره­ گندم سیاه با خواص آنتی اکسیدانی خود سبب پاک­سازی و حذف سموم بدن می­ شود. علاوه بر آن، عصاره­ ی پاپایا غنی از ویتامینA، یک لایه‌ بردار طبیعی و بدون ضرر برای از بین‌ بردن درد و ترک پاشنه پا است و با شکستن پروتئین‌های غیرفعال، به از بین‌ بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند.

کافئین موجود در این اسکراب سبب انقباض رگ‌های خونی و افزایش جریان خون در سطح پوست می­ شود و می­ تواند در کاهش سلولیت و نرم شدن پوست بسیار مفید باشد. عصاره­ ی لیمو به عنوان ضدعفونی کننده و خوشبو کننده عمل کرده و به دلیل اسید سیتریک موجود در آن، به روشن­ کنندگی و سفید­کنندگی پوست کمک می ­کند. مانیتول و زایلیتول به همراه گلیسیرین با کنترل میزان آب پوست را مرطوب می­ کند . در این محصول بدلیل وجود اسانس­های خوشبو کننده­، پوست پا کاملا معطر شده و از طراوت و شادابی خاصی برخوردار می­شود .


کرم مرطوب کننده کاسه ای آلوورا:
شماره پروانه بهداشتی ساخت : 1345/ظ/16
کرم‌های مرطوب‌کننده می‌توانند به برطرف کردن خشکی پوست کمک کنند. خشکی پوست، به خودی خود، از نظر پزشکی مسئله‌ای نیست، هر چند در موارد بسیار شدید می‌تواند موجب ترک‌خوردگی‌ها و بریدگی‌های کم و بیش عمیقی شود که آماده ابتلا به التهاب و عفونت‌اند.
کرم ویتامینه B.U.T برای دست و صورت و پا 
با فرمول خاص جهت تمامی پوست ها


قیمت: 35,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



درمان شوره سر به روش کاملا طبیعی


قیمت: 48,000 تومان

سوال: با خرید این محصول من دقیقا صاحب چه چیزی می شوم؟


جواب:با خرید این محصول شما یک فایل پی دی اف سه صفحه ای را دانلود می کنید که در آن نحوه کنترل شوره سر با هومیوپاتی را یاد می گیرید.


سوال:این آموزش توسط چه کسی ارائه شده است.


جواب:این آموزش توسط دکتر عادل حیدری نژاد معروف ترین پزشک متخصص هومیوپاتی اطفال ایران و عضو دپارتمان اطفال بیمارستان فوق تخصصی تریتا ارائه شده است.


به زبان ساده، شوره، قطعات مرده پوست سر است که مکرّراً ریزش می کند. بسیاری از افراد در دوره های مختلف زندگی و به ویژه در دوران بلوغ، نوجوانی و اوایل جوانی به این مشکل مبتلا می شوند. خارش مکرّر سر که اغلب در همراهی با شوره سر دیده می شود؛ منظره نازیبای پوسته های کرم رنگ روی سرشانه ها و اطراف گوش ها و بالش ها و … خاطره ناخوشایند بسیاری از ما از این مشکل است که مراجعات مکرّر و اغلب بی حاصل پزشکی و هزینه سنگین و بی نتیجه، آن را کامل می کنند.


درمان به شیوه طبّ جدید


به این جمله دقّت کنید:متاسّفانه هیچ گونه درمان قطعی برای از بین بردن شوره وجود ندارد؛ شوره سر ممکن است با استفاده از نوعی داروی خاص برای مدتی قطع شود اما مجدّدا شروع می شود


این خلاصه آن چیزی است که طبّ جدید در مورد درمان شوره بیان می دارد. پس از این جمله ناامید کننده؛ درمان های کم تاثیر و موقّتی هم برای این مشکل بیان می شوند تا بیماری تنها «تحت کنترل» بماند تا وقتی که اوضاع خودش رو به راه شود؛ از جمله:


۱- روزی ۲ بار موها را با شامپوی معمولی بشویید. برای این کار از شامپوی قوی استفاده نکنید که پوست را خشک و شوره را زیاد می کند.


۲- اگر با اقدام فوق به نتیجه ای نرسیدید به سراغ شامپوهای ضدّ شوره بروید. روش انتخاب شامپوی ضدّ شوره هم عمدتاً بر اساس آزمون و خطاست یعنی آن قدر شامپوی خود را عوض می کنید تا یکی از آنها به سر شما بسازد! شامپوی ضدّ شوره هم روزی ۲ بار استفاده می شود و البتّه این شامپوی که به شما ساخته را نیز بهتر است بعد از مدّتی عوض کنید و به سراغ شامپوی دیگری بروید تا پوستتان به آن عادت نکند



قیمت: 48,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



به روش کاملا طبیعی از شر کک و مک خلاص شوید


قیمت: 48,000 تومان

سوال: با خرید این محصول من دقیقا صاحب چه چیزی می شوم؟


جواب: با خرید این محصول شما یک فایل پی دی اف سه صفحه ای را دانلود می کنید که در آن نحوه محو کردن کک و مک صورت با هومیوپاتی را یاد می گیرید.


سوال: این آموزش توسط چه کسی ارائه شده است.


جواب: این آموزش توسط دکتر عادل حیدری نژاد معروف ترین پزشک متخصص هومیوپاتی اطفال ایران و عضو دپارتمان اطفال بیمارستان فوق تخصصی تریتا ارائه شده است.


اگر کک و مک دارید، بهتر از هرکسی می دانید کک و مک های‌تان در تابستان بیشتر و پررنگ تر از فصل های دیگر است، بنابراین احتمالا به دنبال راه حلی موثر می گردید. معمولا افرادی که کک و مک دارند در همه جا به دنبال یافتن راه‌هایی برای از بین بردن آن‌ها هستند. البته کک و مک هیچ گاه خطرناک نیست و حتی هستند افرادی که عقیده دارند کک و مکی ها صورت های بامزه ای دارند و همین، زیبایی متفاوتی به آن ها بخشیده است، اما این امر کاملا سلیقه ای است و بستگی به شخص دارد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که چندان کک و مک های صورت تان را دوست ندارید اول از همه باید بدانید درمان قطعی برای این کک و مک ها وجود ندارد، ولی می توان با ملاحظاتی خاص و به کار بردن راه حل هایی ویژه آن ها را تا حد زیادی کمرنگ کرد تا دیگر نخستین چیزی که روی پوست شما خودنمایی می کند کک و مک نباشد.


به وجود آمدن کک و مک می تواند دو علت داشته باشد یا ژنتیک است یا به دلیل قرار گرفتن زیاد در مقابل آفتاب. بعضی از افراد به طور ارثی مستعد کک و مک هستند و معمولا همین افراد بعد از قرار گرفتن در آفتاب به راحتی صورت شان پر از کک و مک می شود و این دقیقا همان دلیلی است که همه جا، استفاده از ضدآفتاب تاکید می شود.

اگر به دنبال موثرترین راه هستید
اگر به دنبال این هستید که کک و مک های تان را تا حد امکان کمرنگ کنید یا حتی از بین ببرید، باید از تکنولوژی های جدید مثل لیزر استفاده کنید. هیچ درمان دارویی برای از بین بردن کک و مک آن هم برای مدت طولانی وجود ندارد و تمام لک بر هایی که در بازار دارویی وجود دارند، حتی بهترین آن ها فقط می توانند باعث کم رنگ شدن کک ومک ها و گاها از بین رفتن موقت آن ها چند ماهه شوند. البته از آن جا که لیزر سطح رویی پوست را می سوزاند احتمالا روزهای اول پوست ملتهب خواهد شد.


نکته بسیار مهم :ففط یادتان باشد حتما حداقل تا یک ماه قبل از این آموزش از هیچ داروی هومیوپاتیی استفاده نکرده باشید.


پرهیز غذایی: در طی مدت درمان جدا از مصرف قهوه نسکافه سیر موسیر و داروهای گیاهی و ترشی پرهیز کنید.



قیمت: 48,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



پک درمان قطعی ریزش مو


قیمت: 55,000 تومان
این پک در 3 مرحله مجزا و کامل به تقویت و ترمیم موهای سر می انجامد.

مرحله اول : شامپو تقویت کننده عمیق
شماره پروانه بهداشتی ساخت : 56/15217 دارنده گواهینامه ISO 9001

شامپو تقویت کننده عمیق وایت رز از فرمولاسیون مخصوصی به منظور تقویت، بازسازی و تغذیه موهای شکننده، ضعیف و آسیب دیده بهره مند می باشد. این محصول حاوی کپیژن بوده که با قابلیت نفوذ عمیق بر فیبر مو باعث افزایش مقاومت ریشه مو می شود. این شامپو دارای منبع غنی از اسید آمینه های مفید و ترکیبی از گیاهان دارویی شناخته شده می باشد که نه تنها به سرعت رشد مجدد مو کمک کرده باعث ترمیم ، مرطوب شدن و بازسازی موهای صدمه دیده نیز می شود. همچنین با تنظیم فعالیت غدد سباسه به طور مستقیم بر روی ریشه مو تاثیر گذاشته و در کاهش التهاب پوست سر نقش بسزایی دارد. 
همچنین این شامپو سرشار از پروتئین های هیدرولیز شده گندم است که موجب نرمی و شفافیت موها می گردد . جوانه گندم علاوه بر عناصر فسفر ، منیزیم و کلسیم حاوی ویتامین های گروهC وB وA بوده و مصرف این شامپو موجب تقویت پیاز مو و کاهش ریزش موی سر می گردد.
ویژگی:
· شامپویی غنی از فیتوکراتین برای حجم ، درخشش و پایداری بیشتر
· با اثر پاکسازی و تمیز کنندگی ، رطوبت رسان
· فعال سازی رشد مجدد مو
· کمک به بازسازی ساختار انواع موهای آسیب دیده

مرحله دوم : ماسک موی با آبکشی ترمیم کننده
شماره پروانه بهداشتی ساخت : 56/14819 دارنده گواهینامه ISO 9001

ماسک موبا آبکشی ترمیم کننده مو وایت رزجهت کاهش اثرات ناشی از صدمات وارد شده به موها، حالت پذیری بهتر، تقویت و ترمیم عمیق مو تهیه شده است. این فرآورده قدرت نفوذ به داخل مو را داشته و رطوبت لازم را به مو بخشیده و انعطاف پذیری لازم را در مو ایجاد می کند . 
پلیمرهای کاتیونی بکار رفته در این محصول ضمن خنثی نمودن بار منفی سطح مو، یک لایه محافظ برروی مو ایجاد می کنند و قدرت پرکردن خلل و فرج روی سطح مو را به صورتی داراست که سطح مو صاف شده و با از بین بردن الکتریسیته ساکن باعث درخشندگی و جلای مو می شود. پلیمرهای کاتیونی نسبت به مواد کاتیونی که در فرمول اکثر نرم کننده ها به کار می رود خاصیت تحریک کنندگی کمتری دارند. ترکیبات سیلیکونی موجود در این فرآورده به صورتی پیش بینی شده اند که ضمن ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو و ایجاد حالت درخشنده و نرم در موها باعث آسانی شانه کردن در حالت خیس و خشک می شوند . 
ویژگی
•حاوی پروتئین های هیدرولیز شده جوانه گندم و ویتامین هایB5 , E
• ترمیم موهای آسیب دیده از رنگ، فر و مواد شیمیایی
• حفظ رطوبت طبیعی و جلوگیری از موخوره
• افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو
• جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن در میان موها

مرحله سوم : سرم موی کراتینه دوفاز ترمیم کننده
شماره پروانه بهداشتی ساخت : 56/12550 دارنده گواهینامه ISO 9001

کراتین در واقع پروتئین اصلی موجود در مو می باشد و باعث صاف شدن و درخشندگی موها می گردد.در افرادیکه موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم­کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتینه کردن مو یکی از روش­های رایج صاف کردن مو و بر طرف کردن وز موهاست . در واقع این روش را به عنوان نوعی روش طبیعی برای صاف کردن مو به کار می­برند، در حالیکه مواد شیمیایی مضری برای انجام آن به کار می­رود. کراتینه کردن مو عمدتا با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می­کند. اما از آنجا که در حالت کلی کراتین بعلت درشت مولکول بودن جذب مو نمی گردد و مواد شیمیایی مضری برای مو بهمراه دارد در فرمولاسیون این محصول از کراتین هیدرولیز شده استفاده شده است که موجب تغذیهو ترمیم جداره مومی گردد .این ترکیبات کراتینی بانفوذ در شکاف های ایجاد شده بر روی کوتیکول مو که بر اثر اکسیدان موجود در رنگ و مش بوجود آمده است شده و موجب تزریق حجم زیادی از پروتئین در آن ناحیه می شود.
فرمولاسیون دوفاز آبرسان و سیلیکونی بر سطح و عمق مو تاثیر می گذارد . فاز سیلیکونی این اسپری که حالت کف مانند دارد باعث شفافی ، لطافت ، نرمی و در نتیجه آسان شانه شدن مو ها می شود با محافظت از سطح خارجی موها از موخوره جلوگیری می نماید . فاز آبرسان آن با خاصیت نرم کنندگی و پروتئینه کردن از درون به موها نفوذ و ساقه موها را تغذیه و ترمیم نموده و از اکسیده شدن آنها در برابر اشعه خورشید محافظت می نماید .



قیمت: 55,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



پک کامل رفع و از بین برنده وز مو


قیمت: 80,000 تومان
این پک با ترکیب 4 نوع از بهترین و تخصصی ترین محصولات و در 4 مرحله جهت رفع و درمان وزی مو و موهای خشک می باشد.

مرحله اول: شامپو ضد وز وایت رز
شماره پروانه بهداشتی ساخت : 56/15217 دارنده گواهینامه ISO 9001

شامپو ضد وز وایت رز حاوی کراتین هیدرولیز شده می باشد که خشکی، وز، شکنندگی مو را کاملا از بین می برد و حالت پذیری و انعطاف پذیری را به موهای شما باز گردانده و موها را صاف، براق و خوش حالت می نماید .کراتین هیدرولیز شده در واقع کراتین شکسته شده از اسید آمینه های تشکیل دهنده آن می باشد. این اجزا به اندازه کافی کوچک هستند که از لایه کوتیکول عبور کرده و درون مو نفوذ نمایند و به این ترتیب مواد لازم جهت سنتز و ترمیم کراتین مو را فراهم آورند.این شامپو رطوبت رسانی موثری به تمامی قسمت های مو به ویژه قسمت هایی که نیاز به رطوبت بیشتری دارند، رسانده و از شکستگی فیبر مو جلوگیری می کند.

ویژگی ها:
ضد خشکی و وز مو
درمان شکنندگی موها
انعطاف بخشی و حالت دهندگی
محافظ مو در برابر عوامل مضر محیطی
جلوگیری از شکستگی فیبر مو
صاف کننده و براق کننده

مرحله دوم: ماسک موی با آبکشی ضد وز وایت رز
شماره پروانه بهداشتی ساخت : 56/15220 دارنده گواهینامه ISO 9001

ماسک موی با آبکشی ضد وز قوی مو وایت رز برای افرادی که ازموهای فر و وز خود خسته شده اند مناسب میباشد . این ماسک مو دارای پلیمرها، کواترنیوم ها و پلیمرهایی می باشد که موجب نرمی و براقیت موها شده، از بروز خاصیت الکترواستاتیکی در موها جلوگیری نموده و با ایجاد پوششی محافظ بر روی موها سبب استحکام و افزایش رطوبت موهای شکننده و وزدار می شوند.
ویتامین ای موجود در این ماسک مو نیز علاوه بر اثرات مثبت آنتی اکسیدانی به کمک پرو ویتامین B5با تأمین مواد معدنی و مغذی مورد نیاز پیاز مو ها، ترمیم و احیاء مجدد آنها را سبب می گردد. عصاره گیاه جینسینگ با از بین بردن رادیکال های آزاد ایجاد شده و به کمک خواص احیا کنندگی خود سبب حفظ نرمی و لطافت موها شده و به افزایش حالت پذیری و جلوگیری از وز شدن و تاب خوردن آنها کمک شایانی می نماید.

مرحله سوم: ماسک موی کراتینه دوفاز ضد وز وایت رز
شماره پروانه بهداشتی ساخت : 56/12550 دارنده گواهینامه ISO 9001

کراتین در واقع پروتئین اصلی موجود در مومی باشد و باعث صاف شدن و درخشندگی موها می گردد.در افرادیکه موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم­کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتینه کردن مو یکی از روش­های رایج صاف کردن مو و بر طرف کردن وز موهاست . در واقع این روش را به عنوان نوعی روش طبیعی برای صاف کردن مو به کار می­برند، در حالیکه مواد شیمیایی مضری برای انجام آن به کار می­رود. کراتینه کردن مو عمدتا با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می­کند. اما از آنجا که در حالت کلی کراتین بعلت درشت مولکول بودن جذب مو نمی گردد و مواد شیمیایی مضری برای مو بهمراه دارد در فرمولاسیون این محصول از کراتین هیدرولیز شده استفاده شده است که موجب تغذیهو ترمیم جداره مومی گردد .این ترکیبات کراتینی بانفوذ در شکاف های ایجاد شده بر روی کوتیکول مو که بر اثر اکسیدان موجود در رنگ و مش بوجود آمده است شده و موجب تزریق حجم زیادی از پروتئین در آن ناحیه می شود.
فرمولاسیون دوفاز آبرسان و سیلیکونی بر سطح و عمق مو تاثیر می گذارد . فاز سیلیکونی این اسپری که حالت کف مانند دارد باعث شفافی ، لطافت ، نرمی و در نتیجه آسان شانه شدن مو ها می شود با محافظت از سطح خارجی موها از موخوره جلوگیری می نماید . فاز آبرسان آن با خاصیت نرم کنندگی و پروتئینه کردن از درون به موها نفوذ و ساقه موها را تغذیه و ترمیم نموده و از اکسیده شدن آنها در برابر اشعه خورشید محافظت می نماید .

مرحله چهارم: سرم موی ضد وز وایت رز
شماره پروانه بهداشتی ساخت : 56/12563 دارنده گواهینامه ISO 9001

ویژگی: 
· مناسب برای موهای وز و فر
· نرم شدن و درخشندگی مو
· استحکام و افزایش رطوبت موهای وزدار
· افزایش حالت پذیری
. دارای روغن جوجوبا
توضیحات :
ویتامین های موجود در این ماسک مانند ویتامین B5با تأمین مواد معدنی مغذی مورد نیاز موها ،‌ترمیم و احیای مجدد آن را سبب می گردد عصاره گیاهی جینسینگ به کار رفته در این ماسک باعث از بین بردن رادیکال های آزاد ایجاد شده و نرمی و لطافت موها می شود .


قیمت: 80,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



پد ضد عرق زیر بغل 12 عددی underarm shield


قیمت: 12,000 تومان
پد ضد عرق underarm shield بهترین ضد عرق زیر بغل بوده و شما دیگر با مشکلاتی مانند بوی بد عرق زیر بغل و یا کثیفی زود به زود لباس ها مواجه نمی شوید.
یکی از چیزهایی که باعث خجالت انسان می شود خیس شدن زیر بغل به خاطر عرق کردن است. این موضوع علاوه بر زشتی باعث بروز بیماری های قارچی و بوی بد بدن نیز می شود.

پد ضد عرق زیر بغل 12 عددی underarm shield

بعضی ها از روش های مختلفی مانند اسپری های پودری، مام ضد عرق و... استفاده می کنند که هیچکدام اثر 100% ندارد و باز هم مشکل وجود دارد.
ما به شما پد ضد عرق underarm shield را پیشنهاد می کنیم:

ویژگی های پد ضد عرق زیر بغل underarm shields:
1- بسته پد برچسب ضد تعریق شامل 12 عدد پد می باشد که مخصوص لباس های آستین کوتاه و آستین بلند می باشد.
2- برای استفاده کافی است که برچسب پشت هر پد را جداکرده و آن را زیر لباس بچسبانید. برای لباس های آستین کوتاه می توانید هر پد را از محل برش جدا کرده و نصف آنرا برای هر بار استفاده کنید.
3- شما دیگر نیاز نیست برای درمان عرق زیاد زیر بغل به سراغ داروی ضد عرق زیر بغل بروید چون با این پد دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.
4- آندر آرم شیلد بهترین روش برای رفع عرق زیر بغل در اروپا می باشد.

برند این محصول:  Under Armshields  می باشد.



قیمت: 12,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.


خرید



صابون عصاره مالت


قیمت: 25,900 تومان

خواص صابون عصاره مالت:


مرطوب کننده قوی، تونیک پوست و مو


درمانگر آکنه و پاک کننده عمقی پوست


تحریک تولید کلاژن در سطح پوست و جوان کننده پوست بدلیل وجود آنتی اکسیدانت و ویتامین C


بهبود خاصیت ارتجاعی پوست بدلیل وجود ریز مغذی سلنیم(Se)


التیام بخش التهابات پوستی بدلیل وجود ریز مغذی روی (Zn)


تحریک کننده رشد مو بدلیل وجود آهن و ویتامینهای گروه B


مواد تشکیل دهنده:
گلیسرین گیاهی، عصاره آلوئه ورا، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کرچک، روغن کنجد، روغن سبوس برنج، روغن سویا، روغن کانولا، روغن گردو، سدیم هیدروکساید، پتاسیم هیدروکساید،سدیم بنتونیت، عصاره مالت


روش مصرف: موضع را با کف صابون آغشته کنید، 30 ثانیه ماساژ دهید سپس با آب ولرم شستشو دهید.



قیمت: 25,900 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



صابون سبوس برنج


قیمت: 26,900 تومان

خواص صابون سبوس برنج:


مرطوب کننده قوی، تونیک پوست


آنتی اکسیدانت، سرشار از ویتامینهای B و E و K


سفید کننده، صاف کننده، نرم کننده، جوان کننده و لایه بردار پوست


رفع پف و سیاهی گودی اطراف چشم و ضد چروک


الیتام بخش پوستهای آفتاب سوخته


مواد تشکیل دهنده:
گلیسرین گیاهی، عصاره آلوئه ورا، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کرچک، روغن کنجد، روغن سبوس برنج، روغن سویا، روغن کانولا، روغن گردو، سدیم هیدروکساید، پتاسیم هیدروکساید، سدیم بنتونیت، عصاره سبوس برنج


روش مصرف: موضع را با کف صابون آغشته کنید، 30 ثانیه ماساژ دهید سپس با آب ولرم شستشو دهید.



قیمت: 26,900 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



صابون سیاه


قیمت: 27,900 تومان

خواص صابون اکتیو چارکل+بنتونیت (صابون سیاه):


مرطوب کننده قوی، تونیک پوست و مو


جذب سموم و آلودگی های زیرپوستی(آنتی باکتریال و دتوکس)


جذب سموم و آلودگی از سطح مو و افزایش حجم مو


درمان التهابات و خارش ناشی از گزش حشرات


درمانگر آکنه و جوشهای سر سیاه


درمانگر شوره سر، قرمزی و خارش پوست سر


درمانگر اگزما، درماتیت و پسوریازیس


مواد تشکیل دهنده صابون سیاه:
گلیسرین گیاهی، عصاره آلوئه ورا، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کرچک، روغن کنجد، روغن سبوس برنج، روغن سویا، روغن کانولا، روغن گردو، سدیم هیدروکساید، پتاسیم هیدروکساید، سدیم بنتونیت، زغال چوب فعال

روش مصرف: موضع را با کف صابون آغشته کنید، 30 ثانیه ماساژ دهید سپس با آب ولرم شستشو دهید.



قیمت: 27,900 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



صابون گوگرد 10%


قیمت: 29,000 تومان

خواص صابون گوگرد حکیم:



  • ضد عفونی کننده ، ضد قارچ ، ضد باکتری ، ضد کنه و انگلهای پوستی

  • سفید کننده قوی و لایه بردار مؤثر پوست

  • بهبود گردش خون در سطح پوست ، کاهش التهابات و محرک سلامتی پوست

  • درمانگر آکنه ، روزاسه ، جوشهای سرسفید ، لکه های پوستی ، گال ، پسوریازیس ، ترک پا

  • محرک بازسازی کلاژن در سطح پوست



روش مصرف: روی موضع را با کف صابون آغشته کنید،30 ثانیه ماساژ دهید، سه دقیقه استراحت دهید سپس موضع را با آب ولرم آبکشی کنید.(دوره درمان: یکبار در روز به مدت یک الی سه ماه)


مواد تشکیل دهنده صابون گوگرد:


گلیسرین گیاهی، عصاره آلوئه ورا، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کرچک، روغن کنجد، روغن سبوس برنج، روغن سویا، روغن کانولا، روغن گردو، سدیم هیدروکساید، پتاسیم هیدروکساید، گوگرد دارویی.



قیمت: 29,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



پک رفع چین و چروک صورت


قیمت: 65,000 تومان
این پکیج در سه مرحله به بازسازی و جلوگیری از افزایش چین و چروک صورت می انجامد.

مرحله اول :
پاک سازی از آلودگی ها جهت تاثیر هر چه بیشتر کرم ضد چروک Q10


ژل پاک کننده پوست های چرب : 
شماره پروانه بهداشتی ساخت : 56/13586 دارنده گواهینامه ISO 9001 .مورد تایید سازمان غذا و دارو 

این فرآورده با داشتن فرمولاسیونی حاوی پاک کننده های قوی بدون ایجاد آثار تحریکی بر روی پوست باعث زدودن کامل آلودگی ها و باقی مانده مواد آرایشی از روی پوست می گردد . وجود مواد تنظیم کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری ، این فرآورده را جهت پاک کنندگی پوست های چرب و آکنه ای ایده ال می سازد استفاده منظم از این فرآورده سبب تمیزی ، ضد عفونی و پالایش پوست از مواد چرب و آلودگی ها می گردد .
بعد از استفاده از این پاک کننده بدون اینکه احساس ناخوشایند ماندگاری چربی اضافی بر روی پوست داشته باشید، طراوت و لطافت بی نظیری را تجربه می کنید . ژل پاک کننده پوست وایت رز حاوی عصاره اسطوخودوس و بابونه با اثر تحریک پذیری باعث افزایش متابولیسم سلولی و بهبود گردش خون مویرگی میشود . علاوه بر این ، به دلیل خاصیت ضد التهاب و آنتی باکتریال ، با آکنه و جوش نیز مقابله می کند . عصاره برگ درخت چای به عنوان منبعی غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی در این محصول پوست را شفاف و با علائم پیری زودرس مبارزه می کند .

شیر پاک کن پوست های خشک :
فرمول ملایم این محصول آرایش و ناخالصی های پوست را به طور موثری پاک کرده و تعادل رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند . بافت ابریشمی آن که با عصاره گل همیشه بهار و بادرام غنی شده است پوست شمارا صاف ، لطیف و مرطوب می کند .
شیر پاک کن وایت رز بدون اینکه باعث خشکی پوست گردد ( که این امر بیشتر بعد از استفاده از صابون ها ایجاد می شود ) مواد زاید پوست را از بین برده و چون این محصول حاوی مواد روغنی است ، باعث ایجاد یک لایه نازک چربی جهت حفاظت از پوست می گردد .

مرحله دوم :
جلوگیری و پیشگیری از ایجاد یا افزایش چین و چروک های صورت


کرم ضد آفتاب SPF 40
شماره پروانه بهره برداری وزارت بهداشت: 1677 .مورد تایید سازمان غذا و دارو 

یکی از مهمترین عوامل ایجاد چین و چروک تماس مستقیم با نور افتاب می باشد. کرم های رایج موجود در بازار با SPF بالاتر از 40 از لحاظ کارایی و پوشش دهی تفاوتی با کرم های SPF 40 ندارند و تنها جنبه تبلیغاتی در آنها مطرح می باشد بنابر این مناسبترین ضد آفتاب جهت استفاده روزانه کرم های SPF 40 می باشند.

ویژگی های کرم ضد آفتاب آلینتو : 
محافظت کامل از پوست در برابراشعه ماوراء بنفش
جلوگیری از پیری زودرس سلولهای پوستی وتخریب سلولی DNA
حاوی جدیدترین فیلترهای ضد افتاب مورد تایید اتحادیه اروپا
پایدار در برابر اشعه افتاب
حاوی بیزابولول(عصاره بابونه)جهت کاهش التهاب ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه افتاب
دارای ویتامین ای به عنوان انتی اکسیدانت و مهار کننده اثر تخریبی رادیکالهای ازاد.
بافت سبک و غیر چرب بدون ایجاد چسبندگی بر روی پوست
قابل استفاده در زیر ارایش
مناسب برای انواع پوست
طریقه مصرف:نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض اشعه افتاب کرم را روی صورت و دستها بمالید.هر دو ساعت یک بار تجدید شود.
از مصرف کرم روی زخمهای باز و اطراف چشم بپرهیزید.

مرحله سوم :
کرم ضد چروک Q10 آلینتو قابل استفاده در اطراف چشم
شماره پروانه بهره برداری وزارت بهداشت: 1677 .مورد تایید سازمان غذا و دارو 

برای کاهش نشانه های افزایش سن در پوست پس از مطالعه و تحقیق و با بهره گیری از موثرترین مواد اروپایی محصولی با 5 ماده موثره ارائه شده است.
.1کمپلکس دوپپتیدی: محرک تولید الاستین و کلاژن و تسریع روند بازسازی پوست
.2سلولهای بنیادی: برگرفته از بیوتکنولوژی گیاهی روشن کننده لک های ناشی از افزایش سن و برطرف کننده چروکهای نازک
3.کوآنزیم Q10:محافظت از پوست در برابر عوامل محرک مانند اشعه افتاب ،الودگیهای محیطی و رادیکالهای ازاد 
4.کلاژن هیدرولیز شده: استحکام و انعطاف پذیری پوست با جبران کمبود کلاژن
5-ویتامین ای: موثر در احیاء و ترمیم سلولهای پوستی و جلوگیری از اکسیداسیون
روش مصرف:روزی دو مرتبه روی پوست تمییزصورت و دستها وگردن در صورت تمایل استعمال شود.
توجه:برای نتیجه گیری بهتر ،کرم به مدت دو ماه استعمال شود.
این محصول قابل استفاده در اطراف چشمها می باشد.


قیمت: 65,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



کیت رنگ مو آموس وان، رنگ بلوند زیتونی پلاتینه


قیمت: 14,000 تومان
رنگ موی آموس وان رنگ موی دائمی است که قادر است رنگ موجود موها را تغییر داده، تیره تر یا روشن تر نماید. قدرت پوشش رنگ موی آموس وان برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است.
روغن گیاهی، کراتین، نرم کننده و ویتامین c موجود در کیت رنگ موی گیاهی آموس وان، سبب نرمی، لطافت، درخشندگی و استحکام موها می گردد و از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می نماید.


خصوصیات اصلی این محصول:

- درصد کراتین بالا
- ماندگاری بسیار بالا
- پوشش دهی پر قدرت در مقابل سفیدی موها
- دارای عناصر معدنی همچون کلسیم ، فسفر و منیزیم
- براق و درخشان با قویترین نرم کننده های طبیعی
- درصد آمونیاک پایین که باعث می شود به مو آسیبی نرسد
- بدون سایه های قرمزی و زردی همراه با رایحه ای بسیار ملایم
- رنگ مویی جذاب و پر قدر ت با ویسکوزیته بالا ( خاصیت اکسیدان پذیری)
- حاوی ویتامین E ، B ،C، امگا6 ، امگا3 ، روغن زیتون ، روغن بادام ، روغن نارگیل ، روغن آلوئه ورا ، روغن کنجد ، روغن کرچک ،جوانه گندم
- این رنگ برپایه دکلره است
شماره پروانه بهداشت رنگ مو گیاهی آموس وان : 56/16165
شماره پروانه بهداشت اکسیدان گیاهی آموس وان : 56/16714

نکته:
قبل از مصرف دستکش مناسب بپوشید.
برای رنگ کردن ابرو ها و مژه ها استفاده نشود.
از تماس با چشم خودداری شود، در صورت تماس با چشم با آب فراوان شستشو دهید.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
دور از نور خورشید و در جای خنک نگهداری شود.


روش انجام تست حساسیت:
این تست باید 48 ساعت قبل از رنگ کردن مو انجام شود. مقدار کمی از رنگ مو و اکسیدان را مخلوط کنید. سر بطری و تیوب را مجددا محکم ببندید. مخلوط را روی 1 سانتی متر مربع پوست دست در بالای آرنج خود بمالید، 30 دقیقه مکث نمایید و سپس شستشو دهید. ناحیه تست شده را 48 ساعت بعد بررسی کنید. اگر پوست شما نسبت به رنگ مو واکنشی نشان نداده است می توانید موهای خود را رنگ کنید.

محتویات:
100 میلی لیتر رنگ مو
150 میلی لیتر اکسیدان گیاهی

نکته : تمامی رنگ ها موجود است، از طریق ارسال نظرات رنگ مورد نیازتان را برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت به فروشگاه اضافه شود. ضمنا قیمت تمامی رنگها یکی است.




قیمت: 14,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



ادوپرفیوم زنانه Flower Bomb 50ml


قیمت: 55,000 تومان
جنسیت: زنانه 
نوع عطر: EAU DE PARFUM 1.7 fl.oz.e50ml
شماره پروانه بهداشت: 56/12884
رایحه: ملایم و شیرین
فصل: چهارفصل
حجم: 50 Ml
ماندگاری: 2-3 روز
خط بو: خوب
سن مصرف : تمام سنین

پیشنهاد استفاده : 


اینبار انفجاری از جنس گلها با رنگ و بویی از تازگی ، تحرک ، گرما و انرژی که بر انگیزاننده ی تمام حواس نهفته و احساسات ناب درونی شما می باشد . با مصرف این عطر گویی در باغی از انواع گل ها و شکوفه های بهاری هستید که گرما و هیجان زندگی را در لحظه لحظه ی خاطرات خود ثبت می کنید . این رایحه ی محرک و اغوا گر آمیزه ای از گل یاس ، گل رز ، گل ارکیده ، نعناع هندی ، مشک و انواع شکوفه های تازه ی بهاری می باشد .
تفاوت محصولات عطریات با یک دیگر در میزان غلظت عصاره سازنده بوهای آنها است. بدیهی است هر قدر غلظت عصاره در یک بو بیشتر باشد، ماندگاری اش بیشتر خواهد بود. غلیظ ترین عصاره، عطر یا perfume نام دارد با غلظتی بین 40-15% خالصترین و ماندگارترین بوهاست و در عین حال گرانترین نوع عطر است. و بعد از آن به ترتیب، Eau de Perfume با غلظتی در حدود 15-7% رایج ترین نوع عطر است که ماندگاری مناسبی دارد و به گرانی عطر هم نیست. ادو توالت (Eau de Toilette) در حدود 6-1% غلظت داشته بوی ملایمی دارد که ماندگاری زیادی هم ندارد و برای تمدید بوی آن باید چندین بار در طول روز از آن استفاده شود. و آخر از همه ادوکلن (Eau de Cologne) است که در واقع همان ادو توالت (Eau de Toilette) است، بویی ملایم دارد و ماندگاری اش نیز به همان اندازه است.


قیمت: 55,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



شامپوی دوقلو مخصوص مبل و فرش


قیمت: 18,000 تومان

با شامپوی مخصوص مبل و فرش می توانید لکه چای روی فرش و هر لکه ای روی مبل و فرش باشد را به راحتی از بین ببرید.


در صورت استفاده از فرش و مبل، امکان ندارد که درگیر پاک کردن لکه های مختلف بر روی آنها نباشیم. مخصوصا اگر در منزل فرزند کوچکی هم وجود داشته باشد که این مشکل به یک معضل روزمره تبدیل می شود. مواد شوینده مختلفی برای پاک کردن لکه ها از روی مبل و فرش در بازار وجود دارند اما هر کدام به نوبه خود دارای مشکلات و ضعف هایی هستند که باعث می شود در هنگام کار نواقصی داشته باشند. شامپو دوقلو لکه گیری مبل و فرش، جهت لکه گیری فرش و لکه گیری مبل بوده و مناسب برای تمیز کردن فرش ماشینی و مبلمان می باشد.

این محصول ساخت ایران بوده و دارای شماره پروانه بهره برداری 127/20850 بوده و همچنین کد ملی کالا به شماره 2161220316700001 را دارا می باشد.


ویژگی های شامپو دوقلو لکه گیری مبل و فرش:


این محصول شامل 2 عدد شامپو خشکشویی مبل ، فرش و موکت است که جمعا 1100 سی سی (1.1 لیتر) حجم دارند. از این محصول می توان برای خشکشویی کامل مبلمان ، لکه گیری مبلمان ، خشکشویی فرش و موکت و لکه گیری موکت و فرش استفاده کرد. ترکیبات محصول شامل پراکسید هیدروژن، سورفکتانت آنیونیک، حلال، اسانس، آب دیونیزه و نگهدارنده می باشد. هر دو عدد شامپو برای لکه گیری و شستشوی چند باره یک دست مبل هفت نفره و  یک فرش 9 متری کافی است. از این شامپو می تواند جهت لکه چای روی فرش و مبل، لکه گیری قهوه، شیر کاکائو، کولا، آب میوه، چربی و سس گوجه، لکه گیری خون، از بین بردن لکه خودکار روی چرم و... استفاده نمود. از این محصول به دو شکل اسپری کردن و لکه گیری موضعی استفاده نمود که در ادامه هر دو نوع توضیح داده خواهد شد.


1- تمیز کردن فرش ماشینی و مبل به روش اسپری:


جهت از بین بردن لکه روی مبل و فرش بصورت اسپری، کافی است که نیم فنجان (حدود 50گرم) از هر دو شامپو را به مقدار برابر در یک بطری اسپری شیشه شور نیم لیتری بریزید و مابفی حجم بطری (400گرم) را با آب پر نمایید. سپس به مقدار خیلی کم روی مبل یا فرش یا موکت اسپری نمایید و بعد از یک دقیقه صبر با پارچه نمدار روی آن بکشید. به همین راحتی از بین بردن لکه فرش انجام می شود.


2- لکه گیری موضعی مبل و فرش (مانند از بین بردن لکه چای روی فرش):


نیم فنجان به مقدار مساوی از هر شامپو را بدون رقیق کردن با آب با هم مخلوط می کنید و کمی از آن را به پنبه آغشته کرده و روی لکه می کشید پس از 2 دقیق صبر می کنید تا لکه محو شود سپس با پارچه نمدار روی آنرا تمیز می کنیم.


شما به راحتی می توانید با شامپو مخصوص مبل و فرش لکه گیری مبل و فرش را به راحتی انجام دهید و دیگر برای تمیز کردن فرش ماشینی ، موکت و مبل نیاز نیست که هزینه و وقت خود را تلف کنید.

این محصول به صورت دوقلو و در دو رنگ می باشد که باید با هم به نسبت مساوی تقسیم شود و سپس استفاده شود.

برند این محصول: کوشا شیمی است.



قیمت: 18,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید



شامپوی ماشین دوقلوی نانو به روش اسپری


قیمت: 18,000 تومان
شامپوی ماشین نانو، برای صفر شویی ماشین و تمیزی داخل ماشین و بدنه آن استفاده می شود و شامپو اتومبیل دوقلو به روش اسپری نیز نام دارد.


ما همیشه نظافت و تمیزی وسیله ای نقلیه ای که همواره از آن استفاده می کنیم را دوست داریم. مواد زیادی به عنوان شوینده اتومبیل به بازار عرضه می شوند که اکثر آنها علاوه بر اینکه ماشین را کامل تمیز نمی کنند بلکه اثرات و لکه هایی روی بدنه و صندلی خودرو می گذارند که بعد از آن می بایست وقت زیادی را برای برطرف کردن آنها صرف کنیم. بهترین شامپو برای شستن ماشین نوعی است که با کمترین مصرف آب بیشترین اثر را داشته باشد.


ویژگی های شوینده خودرو نانو:

این محصول از یک پک دو عددی شامپو دوقلو تشکیل شده است که هر کدام از آنها 550 سی سی حجم دارد و جمعا 1100 سی سی  (1.1 لیتر) حجم آنهاست. این شامپوی شوینده ماشین بصورت اسپری روی اجزای داخل خودرو مانند داشبورد و فرمان و صندلی خودرو، رینگ و لاستیک ماشین، موتور خودرو و همچنین روی بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات این شامپوی مخصوص ماشین شامل سورفکتانت آنیونیک و نانیونیک، پر اکسید هیدروژن، نگهدارنده و آب دیونیزه می باشد. این محصول تولید شرکت کوشا شیمی ایران می باشد.



طرز استفاده شامپوی مخصوص ماشین جهت صفر شویی ماشین:

جهت استفاده از این محصول کافی است که 50 گرم از هر شامپو را با هم مخلوط کرده و درون یک عدد ظرف خالی اسپری شیشه شوی 1 لیتری (که در همه خانه ها موجود است) بریرید و مابقی را آب بریزید. ترکیب بدست آمده 100 گرم شامپو + 900 گرم آب است. حال با اسپری این شامپو به روی صندلی داشبورد یا بدنه خودرو و کشیدن یک دستمال نمدار تمیزی 100درصدی و بی نظیر بوجود می آید


موارد استفاده شامپو جهت تمیزی داخل ماشین و بدنه:

از شامپوی اتومبیل نانو جهت تمیز کردن و صفرشویی اجزای ماشین از قبیل: بدنه ماشین، کلیه قطعات داخل ماشین از قبیل سقف اتومبیل، صندلی پارچه ای و چرمی ، داشبورد، موتور و رینگ لاستیک بکار می رود.

با توجه به ضرورت صرفه جویی در مصرف آب استفاده از این محصول باعث هدرنرفتن آب شده و می توانید با کمتر از یک لیتر آب کل بدنه و داخل ماشین و همچنین موتور ماشین را مثل روز اول تمیز کنید.

برند این محصول: کوشا شیمی است.


قیمت: 18,000 تومان


برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، لطفا روی دکمه خرید کلیک نمایید.



خرید